lunes, 30 de junio de 2008

Teo, 28-06-2008




6 comentarios:

g_ dijo...

Qué ganas de conocerte, Teo.

Eres igual que tu mamá, qué guapos los 2.

VWspijlbus dijo...

Congratulations from the Netherlands !!!

Another new splitbus driver is born!
;)

Greets,
Frank
http://www.vwspijlbus.blogspot.com

Anónimo dijo...

Genial!
quina sorpresa més agradable al obrir el mail. Felicitats als dos, és incredibol!! Tinc ganes de dirli: HOLA TEO, benvingut al món, tot apunta que serás un gran creatiu.

una abraçada als dos.

luca

Anónimo dijo...

FELICITAaaaaaaaTS !!!

molts petonets al teo !!!!!

i a la mama !!!!!

el papa ha d'anar a visar projectes per alimentar al Teo!!!!

adeuuuu. isaac, maricorta, ferran, estherilla

Unknown dijo...

uncle pim says: Teo, és raro veure la cara que fas des del teu blog. Això li arribem a explicar al teu iaio o a la teva iaia quan jo vaig neixer i no s'ho creuen. Aquesta és la realitat nebot. Però per sort, ja sé quina cara fas, i a part de la 1a foto que sembles mohamed ali després de 4t asalt, doncs per mi ets el nou peque. Ara bé, espvila't a créixer, pq ara ets tan fràgil tiu que axi poca cosa farem. Dedica't a mamar tot el dia i a dormir...un dels esports preferits de la teva mare, que saps és la meva germana. Però axo ja ho entendràs més endavant. Ah, em sembla que et parlaré només amb anglès.
Tinc el vol d'aquesta tarda per decidir-ho. Com que ara no entens a ningú és millor si ho faig ara. Bé potser et veure aket vespre o demà al matí.

Joan -BORNAY- dijo...

Moltes felicitats! com diuen per aqui dalt, ES INCREDIBOL!!!!
El nen es guapissim!!

enhorabona i petons!
Fàtima i Joan.