lunes, 5 de mayo de 2008

En teo va de càmping





Ell encara no ho sap, però ja ha fet tantes coses abans de sortir de la panxa..... ha anat de càmping a Tossa, al concert de The Cure, a concerts de música clàssica (al Palau, al Liceu i a L'Auditòri), al teatre (El llibertí, Monty Python), ha tocat neu a Lles de Cerdanya, i ha estat a Londres i a Berlín (clar que en aquests dos viatges jo tampoc ho sabia que ell era dins la panxa). Ah! i el més important de tot, que sinó el seu pare em mata, ha anat amb furgo!!

http://so-42.blogspot.com/
http://www.flickr.com/photos/xavi_242/sets

4 comentarios:

Unknown dijo...

uncle bill...axo teo a tu ket passegin de dia que jo et passajaré de nit. Veuràs com les iaies del matí es converteixen amb noies molt maques! Que no t'estiren de la galta, ni es foten amb els teus saxons. Simplement et faran petons i et diran kets molt macu...sta clar! Podrem anar a les motos...i veure el Pedrosa com beat beat al tontet (és paraulota?) del Lorenzo. Axo sí et posaré uns caskus ben grans pq no et saltin les orelles!
Ara t'haig de dir que t'has perdut craks com l'eugenio, koeman, schumacher, jordan o els bobo bobs ...pro trankil, si kal fer arqueologia es fa i ja sta!

Que res, jo t'estic esperant amb unes ganes que no veas! Ah, si potser no neixis el dia 6 a la tarda. Hi ha la final de wimbledon, millor un dilluns axi ja encares b la setmana!
Vinga des de Londres molts petons!
PD.

xavi_242 dijo...

Schumacher és paraulota.

CARRER HOSPITAL - SANT CUGAT DEL VALLÈS dijo...

Je, je, je... en Teo va de viatge dins la panxona de la mare! I com deu estar ara? Arrugadet, arraulit i tranquil nedant en el seu íntim espai... No vivim ni viurem gaires embarassos ni naixements de fills a la vida, uns dos o tres, així que a disfrutar-ho al màxim! Un petonàs i felicitats!

Anónimo dijo...

buenas, aqui luca. Haw!
A mi se'm fa difícil de creure. Ens coneixem de fa molt i mai imagines aquests aconteixements. I clar, em veig a mi tant penjat com sempre, i a qui li faig un crio jo? ja arribará.
Po bueno, ara us ha tocat a vosaltres empendre aquesta nova etapa, felicitats. Pim! que siguis un bon uncle. Felicitats també als futurs avis, i a tota la familia.

brum brum, déu Teo!