jueves, 24 de abril de 2008

Sant Jordi 2008


Sant Jordi és un dia fantàstic i més si fa sol i la gent surt al carrer per regalar-se el llibre i la rosa. La tieta Juliana ha estat la primera en regalar-li un conte al Teo: "En Teo va de camping"! I és que ha tornat la Teomania! El Pais regala tota la col·lecció del nen pèl-roig, les mares posem Teo als nostres fills, els futurs avis s'ho miren dient: - però Teo i què més?, - Teo a seques! com en el conte. Diem. I és que en Teo va marcar la nostra infantesa, al menys la meva. Ara només espero que el meu net no es digui Pocoyo.

4 comentarios:

Laieta dijo...

quesmonnuuuuu!
L.

Anónimo dijo...

en TEO, arribarà el proper més de juliol, si qui te de portar els comptes no es descompte. només faltaria això, que desprès de tant esperar arribi abans d'estar-ne preparats. m'han dit que és un belluget, no és res estrany doncs te a qui semblarse. també es diu que és un dormilega sembla que necessitarà un cotxe molt gran per poder-hi anar estirat, i ja li estan preparant. de fet jo li estic preparant el primer compte doncs molt em penso que tindre de ser-ne el seu primer lector. pares; avis; tiets; cusinets; tots plegats estem a punt per la gran festa i cel·lebrar l'inici de la nova TEO-MANIA.

Anónimo dijo...

La tieta Ju (Juliana queda massa serio) té moltes ganes de veure't! Ja he parlat amb la teva mare perquè neixis en cap de setmana, i que no tingui guàrdia. Avisa unes hores abans perquè tingui temps d'agafar l'ave, amb sort estaré aquí abans que treguis el cap. Bé i si no pot ser així, tu tranquil que ja me les arreglaré per ser-hi! un petonàs!

Pep MOLSOSA dijo...

Record mundial !
Es el ciutadà més petit del món (potser als USA també n'hi hagi algun ...)
que ja té un blog !
Benvingut a aquest mon complicat !
Que les eines de comunicació et permetin navegar per camins solidaris !!!